Lars! Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Det er ein ukrainsk side eller noko sånt. Eg bruker opere, men når eg trykker på linken kjem det ein "not valid url" eller noko sånt. Viss eg bruker IE, åpner Sharezea seg, prøver å laste ned filen, men finner den ikkje. Kva skal eg gjere?
Debauchery Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Opera og Shareaza. Skjer det med alle filene du prøver å laste ned? Hvilken melding får du i Shareaza?
Lars! Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Skrevet 21. mars 2004 Opera og Shareaza. Skjer det med alle filene du prøver å laste ned? Hvilken melding får du i Shareaza? Nedlastningen starter ikkje, det står berre "no sources"!
Stor Oddnoga Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Har du prøvd å vente litt? Det tar gjerne litt tid før den finner sources.
Lars! Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Skrevet 21. mars 2004 Har du prøvd å vente litt? Det tar gjerne litt tid før den finner sources. Sjølvsagt!
Debauchery Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 (endret) Har skjedd med meg også. Prøv å høyre-klikk på dl'en i Shareaza og velg "find more sources". Hvis det ikke hjelper, så kanskje det ikke er noen peers i det hele tatt. Men skjer det med alle filer du prøver å laste ned? Edit: Skrivefeil. Endret 21. mars 2004 av Sasuke-kun
Lars! Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Skrevet 21. mars 2004 Har skjedd med meg også. Prøv å høyre-klikk på dl'en i Shareaza og velg "find more sources". Hvis det ikke hjelper, så kanskje det ikke er noen peers i det hele tatt. Men skjer det med alle filer du prøver å laste ned? Edit: Skrivefeil. Det går ikkje, fordi det står "no sources" på statusen. Og ja, det har skjedd med alt eg har prøvd å laste ned!
Debauchery Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Kanskje du må åpne noen porter eller noe. Hvilken ISP har du?
Lars! Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Skrevet 22. mars 2004 Hva var problemet da? Måtte ha emule eller edonkey2000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå