QWERTY123123 Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 (endret) Hi ^^ Sitter bak en Belkin-router som har store problemer med å godta at jeg vil opprette en FTP-server. For det første, så står følgende over Firewall > Virtual servers This function will allow you to route external (Internet) calls for services such as a web server (port 80), FTP server (Port 21), or other applications through your Router to your internal network. More Info Når jeg da skriver description (FTP-server), inbound port (21-21), type (TCP), private ip (xxx.xxx.x.x) og private port (21-21) og trykker "Apply changes"; hva skjer da? Jo, jeg kommer inn på routerens startside og ingenting er blitt forandret. Itillegg blir jeg koblet av og på med wlanet, noe som irriterer. Noen som har anelse om hvordan jeg fikser dette innviklete problemet? EDIT: Åpnet en port med en gang routeren var satt opp. Har prøvd å fjerne denne og også å redigere den, men det heller går ikke. Har sletta alt i loggen, cookies etc, bare for å prøve det, men itt no hælp. Endret 21. mars 2004 av Nikolas Siter Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Har en Zyxel router som nekter å lagre settings dersom jeg bruker Opera browser. Med IE går det helt fint. Kanskje et lignende problem du har? Siter Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Bruker faktisk Opera, men det gikk ikke i IE heller! §:~| Siter Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Need help very fast! Siter Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2004 Nok en rar ting oppdaget. Når jeg gjør det samme via broderns PC, så skjer det samme, utenom at han blir ikke disconnectet, men min PC blir det. WHY?! Siter Lenke til kommentar
perry Skrevet 22. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 Hi ^^ Sitter bak en Belkin-router som har store problemer med å godta at jeg vil opprette en FTP-server. For det første, så står følgende over Firewall > Virtual servers This function will allow you to route external (Internet) calls for services such as a web server (port 80), FTP server (Port 21), or other applications through your Router to your internal network. More Info Når jeg da skriver description (FTP-server), inbound port (21-21), type (TCP), private ip (xxx.xxx.x.x) og private port (21-21) og trykker "Apply changes"; hva skjer da? Jo, jeg kommer inn på routerens startside og ingenting er blitt forandret. Itillegg blir jeg koblet av og på med wlanet, noe som irriterer. Noen som har anelse om hvordan jeg fikser dette innviklete problemet? EDIT: Åpnet en port med en gang routeren var satt opp. Har prøvd å fjerne denne og også å redigere den, men det heller går ikke. Har sletta alt i loggen, cookies etc, bare for å prøve det, men itt no hælp. prøv å last ned nyeste firmware til routeren din og oppgrader den. hørtes ut som den hadde en del bugs. Siter Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 Pokker. Heller ikke dette hjalp. Oppgraderte fra 3.00.07 til 3.00.08. Siter Lenke til kommentar
QWERTY123123 Skrevet 22. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2004 Vel, legger til litt screenshots for å hjelpe jeg da! Her er det jeg skriver inn på Firewall > Virtual servers Hit kommer jeg når jeg trykker Apply changes. Når jeg går tilbake å sjekker på Firewall > Virtual servers er det dette som står der. Blir jo også disconnected pga reboot. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.