Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nok en problematisk router!

Anbefalte innlegg

Hi ^^

Sitter bak en Belkin-router som har store problemer med å godta at jeg vil opprette en FTP-server.

For det første, så står følgende over

Firewall > Virtual servers

This function will allow you to route external (Internet) calls for services such as a web server (port 80), FTP server (Port 21), or other applications through your Router to your internal network. More Info

Når jeg da skriver description (FTP-server), inbound port (21-21), type (TCP), private ip (xxx.xxx.x.x) og private port (21-21) og trykker "Apply changes"; hva skjer da? Jo, jeg kommer inn på routerens startside og ingenting er blitt forandret. Itillegg blir jeg koblet av og på med wlanet, noe som irriterer.

Noen som har anelse om hvordan jeg fikser dette innviklete problemet?

EDIT: Åpnet en port med en gang routeren var satt opp. Har prøvd å fjerne denne og også å redigere den, men det heller går ikke. Har sletta alt i loggen, cookies etc, bare for å prøve det, men itt no hælp.

Endret av Nikolas
Lenke til kommentar
Annonse

[1] Random productId 7074174 from forum_276

Hi ^^

Sitter bak en Belkin-router som har store problemer med å godta at jeg vil opprette en FTP-server.

For det første, så står følgende over

Firewall > Virtual servers

This function will allow you to route external (Internet) calls for services such as a web server (port 80), FTP server (Port 21), or other applications through your Router to your internal network. More Info

Når jeg da skriver description (FTP-server), inbound port (21-21), type (TCP), private ip (xxx.xxx.x.x) og private port (21-21) og trykker "Apply changes"; hva skjer da? Jo, jeg kommer inn på routerens startside og ingenting er blitt forandret. Itillegg blir jeg koblet av og på med wlanet, noe som irriterer.

Noen som har anelse om hvordan jeg fikser dette innviklete problemet?

EDIT: Åpnet en port med en gang routeren var satt opp. Har prøvd å fjerne denne og også å redigere den, men det heller går ikke. Har sletta alt i loggen, cookies etc, bare for å prøve det, men itt no hælp.

prøv å last ned nyeste firmware til routeren din og oppgrader den. hørtes ut som den hadde en del bugs.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...