Gjest medlem-16183 Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Heisann, jeg har problemer med å få stilt inn Sony skjermen min HELT PERFEKT, jeg hater når desktopen ikke dekker hele skjermområdet, så det jeg lurer på er om det finnes programvare til å stille den inn? Sliter også med at det ikke er alle instillinger som jeg trenger på skjermen... På forhånd takk for seriøse svar Mvh smint
El-Hadji Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Powerstrip er ganske genial bortsett fra at du må vente i 5 sek for å slå av tipsene te det, itte 30 dager øke det me 1 sek per dag.. litt makk..
singel_fitte Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 (endret) SyncMaster 172s det er greier det ja ##Denne brukeren har blitt bannet 4 uker for trolling, spamming, dårlig språk, overdreven bruk av smilies, spørsmål etter CDKeys, nick og enda litt til - Blib## Endret 21. mars 2004 av Blib
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå