Gå til innhold

Temp.

Muteki

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest et sted på forumet her om et program som hvis tempen på 9600XT kort og jeg vil gjerne vite hva det programmet heter! Kan noen si meg det?

Jeg har et Sapphir Radeon 9600XT 256MB ram!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et sapphire 9600xt 128 kort, om du har installert driverene skal temperatur og klokkehastighet vises under - Egenskaper for skjerm -> Innstillinger -> Avansert -> Overdrive

Skrevet

Men jeg har ikke overdrive( er det det man bruker til å klokke?? i så fall sp bruker jeg redline til å klokke mitt!!!), og jeg finner ikke temp på minne instillinger!!!

Skrevet
Men jeg har ikke overdrive( er det det man bruker til å klokke?? i så fall sp bruker jeg redline til å klokke mitt!!!), og jeg finner ikke temp på minne instillinger!!!

Installér Catalyst-drivere fra www.ati.com. Ikke bruk mer enn ett utropstegn / spørsmålstegn.

Skrevet
Jeg har et sapphire 9600xt 128 kort, om du har installert driverene skal temperatur og klokkehastighet vises under - Egenskaper for skjerm -> Innstillinger -> Avansert -> Overdrive

Vet du hvor en kan se det samme, bare på 9800pro?

Skrevet

Noen 9600XT-kort ble laget _uten_ overdrive og temperaturmåler for å gjøre dem billigere. Får du ikke dette opp i kontrollpanelet til Catalyst, har du det ikke :(

Stian_A: 9800pro-kort har ikke temperatursensor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...