kverna Skrevet 12. april 2004 Forfatter Skrevet 12. april 2004 nice, kordan cpu vifte er det du har? jeg har en Termaltake Volcano 9 CoolMod Her er link den neon wiren så rå ut thx tenkte først jeg skulle ha den foran vifta men satte på litt kabelsamler å tvinna rundt den
Conan_Warrior Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 (endret) Men er ikke Termaltake Volcano 9 CoolMod ganske bråkete. Har hørt at den skal bråke nesten like høyt som den kjente 52+db vifta?! edit: Tror det var Delta vifta som bråkte så mye. Endret 12. april 2004 av Conan_Warrior
MADsen Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 ja det er delta som bråker så mye.. men nice mod... tror det vil bli bra om/hvis du får vannkjøling også!
kverna Skrevet 12. april 2004 Forfatter Skrevet 12. april 2004 Men er ikke Termaltake Volcano 9 CoolMod ganske bråkete. Har hørt at den skal bråke nesten like høyt som den kjente 52+db vifta?! den bråker veldig lite. har den stabilt på 2000 rpm og da er det behagelig. Skrur den opp til rundt 3-4k når jeg er på lan å allikevel sitter med musikk eller annet på headphones.. Det er jo temp. måler og/eller manuell turtallsregulering på den så.. jeg har tatt av den grillen som gjør at den kalles "coolmod", den lagde bare mer bråk. Har tenkt å sette den en annen plass senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå