-sLiCer- Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg har nå mottatt min amd 64 3000+ og skal ha en waterchill blokk på den! hvor mye kjølepasta burde jeg ha? og hvordan skal jeg legge det på? Siter Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Du bør ha på så lite som mulig, det skal være et helt tynt. Edit: før på en liten dæsj på kjernen på CPU, deretter "gnir" du alt utover på kjernen med f.eks. et kredittkort. Endret 18. mars 2004 av Earendil Siter Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 smør et tynt lag på som earendfil sa, men bruk noen q-tips til å vaske blokka og cpu'en med rødsprit først, og bruk noe til å smøre ut pastaen, f.eks et gammel minibankkort eller lignende husk, fett er ikke bra sammen med datadeler Siter Lenke til kommentar
-sLiCer- Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars 2004 vel takker for hjelpen, hadde en sånn kjølepasta skrape fra før av. er nå påført ett tynt lag og jeg venter på drillen så den er ferdig til å borre de siste to hullene i toweret slik at jeg får alt på plass i dag Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.