Gå til innhold

Microsoft Outlook


CaSh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har flere epost adresser. Når jeg henter ned disse kommer alle på inbox folderen. Er det mulig å lage folders for hver epost adresse?

 

F.eks [email protected] kommer på inbox

[email protected] kommer på reklame

 

osv?

 

Eventuelt hvordan for jeg har prøvd å prøvd, men får det ikke til. Jeg har office 2003 tror jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funksjonen du leter etter heter "Rules and Alerts..." og ligger under Tools-menyen. Det er ganske enkelt å sette opp regler. Jeg har mange regler som sier noe tilsvarende "Hvis mail er motatt med kontoen 'Online', flytt den til mappen 'Online'..."

 

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...