ConraDargo Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Hej på er kära grannar! Jag skulle bara vilja upplysa er om min oerhört originella fan-sida dedikerad till spelet Star Wars Galaxies. Det originella är, som titeln Star WAP Galaxies på sidan skvallrar om, att sidan är i .wml format och inte html - dvs detta är en WAP-sida! Här kan man direkt till sin mobiltelefon: * Få de senaste nyheterna om vad som sker in-game * Leta upp waypoints för POIs, Battlefields samt Trainers * Se transportrutter och även priser * Ladda ner diverse passande bakgrundsbilder till sin färgmobil * Finna ringsignaler med Star Wars-tema. * Med mera Sidan går naturligtvis även att läsa med en WAP-emulator men förlorar då såklart vissa features, såsom möjligheten att se bilder och lyssna på ringsignaler. Så ni som har en mobil och gillar idén - bokmärk genast Star WAP Galaxies @ http://swg.wap.nu Mvh ConraDargo Webbmaster @ Star WAP Galaxies
Playmaster Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Er litt n00b på sånn her,men hvordan bestiller jeg dette her til mobilen min?
ConraDargo Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Skrevet 20. mars 2004 (endret) Det beror på vilket abonnemang du har, men oavsett om det är Telia eller Comviq eller någonting annat så brukar det alltid finnas hjälp att få på företagets hemsida. Såväl Telia som Comviq kan skicka inställningarna till din mobil via SMS så att allting fixar sig automatiskt. Om du nu alltså undrar över hur du ska göra för att aktivera WAP på din mobil. Endret 20. mars 2004 av ConraDargo
ConraDargo Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Skrevet 25. mars 2004 Förslag på förbättringar och nytt material tas förresten gärna emot Jag har själv fått slut på idéer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå