Gå til innhold

DALI subwoofer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en 12" fra Dali, og jeg tror den heter SWA-12. Erfaringen min er at den kan få rommet til å riste, slik at ting faller ned fra veggene. I tillegg til at den spiller pent.

 

EDIT: Ufullstendige setninger, jeg begynner å bli gammel... :cry:

Endret av johanlo
Lenke til kommentar
Jeg har en 12" fra Dali, og jeg tror den heter SWA-12. Erfaringen min er at den kan få rommet til å riste, slik at ting faller ned fra veggene. I tillegg til at den spiller pent.

 

EDIT: Ufullstendige setninger, jeg begynner å bli gammel... :cry:

Det høres jo allright ut....

Lenke til kommentar

har en sånn en i stua, er veldig fornøyd med hvor pen den spiller. Men den gir seg litt fort når jeg skrur opp lyden synes jeg. Men jeg føler den er verdt pengen...

 

Og en ting som er litt irriterende er den blå dioden i front av kassen. Den er veeeldig sterk når du ser på film. Er jo selvfølgelig bare å legge ett eller annet forran... sånt som jeg blir litt små irritert på... :)

Lenke til kommentar
Skal du ha 2 stk? gå heller for en; http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|118|118|32|pdetail eller: http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|118|118|2365|pdetail

 

edit; ikke la størrelsen på elementene lure deg, dette er MEGET gode woofere!

2 stk mindre til prisen av en stor er et bedre valg, vet du vel...?!

 

Er forøvrig surrounded by Dali og ønsker å holde meg til det merket...

 

Hvorfor ville du gått for en slik B&W???

Lenke til kommentar
har en sånn en i stua, er veldig fornøyd med hvor pen den spiller. Men den gir seg litt fort når jeg skrur opp lyden synes jeg. Men jeg føler den er verdt pengen...

 

Og en ting som er litt irriterende er den blå dioden i front av kassen. Den er veeeldig sterk når du ser på film. Er jo selvfølgelig bare å legge ett eller annet forran... sånt som jeg blir litt små irritert på... :)

Vet du sånn ca. når den begynner å gi seg (i db)?

 

blå superleds er noe møkk!

Lenke til kommentar

B&W er vel en av de beste(?) produsentene av høyttalere. Har nemlig storebror til disse. Har dessuten hørt disse to som jeg nevner her; de er meget bra. Men har du full dali-pakke, går du for Dali sub også, det er helt klart! To blir ikke bedre enn en alltid, bare som oftest. B&W tar vel overkill på det meste på markedet i dag. Men som sagt, kjør full dali pakke, det vil nok lønne seg lydmessig.

 

PS; jeg synes synd på naboene dine, hvis du skal ha to stk SWA12. Lykke til :D

Lenke til kommentar
B&W er vel en av de beste(?) produsentene av høyttalere. Har nemlig storebror til disse. Har dessuten hørt disse to som jeg nevner her; de er meget bra. Men har du full dali-pakke, går du for Dali sub også, det er helt klart! To blir ikke bedre enn en alltid, bare som oftest. B&W tar vel overkill på det meste på markedet i dag. Men som sagt, kjør full dali pakke, det vil nok lønne seg lydmessig.

 

PS; jeg synes synd på naboene dine, hvis du skal ha to stk SWA12. Lykke til :D

Velodyne og Sunfire har også meeeget bra subwoofere. Interessen for B&W har egentlig aldri vært der så jeg kan ikke uttale meg. Dali er forøvrig en god konkurrent til B&W. De konkurrerer stort sett i samme prisklasse dog med litt forskjellig klang.

 

Så du tror 2xswa12 vil bli bra.... Det tror jeg også.

 

Naboen skrøyt noe veldig av at hadde fått seg et skikkelig surroundanlegg fra elkjip her om dagen. Skal nok vise han jeg... Har Dali 8008 i front med kraftig Nad amp så dette bør høres!

Lenke til kommentar
har en sånn en i stua, er veldig fornøyd med hvor pen den spiller. Men den gir seg litt fort når jeg skrur opp lyden synes jeg. Men jeg føler den er verdt pengen...

 

Og en ting som er litt irriterende er den blå dioden i front av kassen. Den er veeeldig sterk når du ser på film. Er jo selvfølgelig bare å legge ett eller annet forran... sånt som jeg blir litt små irritert på...    :)

Vet du sånn ca. når den begynner å gi seg (i db)?

 

blå superleds er noe møkk!

Synes det blå lyset er fett jeg! Lyser ganske kraftig, men nå ser jeg heller på tv'en enn på subben når jeg sre på film da.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...