Gå til innhold

Omtale av Deus Ex: Invisible War (PC)


Anbefalte innlegg

Spillet var abeulutt ikke dårlig. Jeg runna det nå, for første gang. Grunnen til at jeg ikke har spilt det før er at for mer så hang musa etter på en merkelig måte i starten, men det ga seg etter vert fant jeg ut nylig.

 

Spillet mangler mye som det første hadde ja, men det er fortsat et bra spill. Jeg ville kanskje gitt det 8, eller 75%.

 

Jeg likte historien her, og jeg liker det at en kan jobbe for de forskjellige organisasjonene. Det har kanskje ikke så mye å si i starten, men det gjør ikke no første gangen.

 

 

 

Jeg valgte å drepe alle lederne. Jeg gjorde som de omar folka, eller de blackmarked folka ville. Det ente med at menneskeheten gikk under, og det var kunn sånne omar folk som kunne klare og leve vidre.

 

 

EDIT: I starten brukte jeg gift pistolen, jeg lot vær å drepe. Etter vert brukte jeg den så sverd mens de klaga over gifta. Enda seinere brukte jeg litt forskjellig våpen, men jeg brukte cloak, så de hadde aldri sjang å se meg. De kunne så vit se meg i noen sekunder når jeg skøyt. Det var ultimat, på det måten sleit jeg ikke med noe. Ingen av skjefane jeg kverka på slutten skada meg en gang.

høres jo enda mer kjedlig når man kan runne spille slik uten å slite 'litt' :no:

 

 

Spilte det i 2-3 timer jeg og synes det var et middelmådig spill med mye feil..

 

Men-men smaken er som ræva..... :p

Sleit jo noe da.

 

Jeg var ikke usynlig for mekaniske enheter.

 

Jeg kunne heller ikke gå med usynlighet konstant, og jeg brukte det kunn på slutten.

 

Jeg sleit no værre mot Templar paladinene når jeg ikke kunne bruke usynlighet.

 

 

Det var altfor kort, men det var greit. Hadde den vert like lang som eneren så hadde jeg vel gått lei, den var ikke så bra.

 

 

Eneren var mye bedre, de var den. Enaste som er bedre på Toern er grafikken, men det er jo en selvfølge.

 

Eneren virker mye mere gjennofmørt og proffisjonel. Men toern er ikke dårlig

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Kall meg treg, men jeg har dessverre ikke testa DX1 (!)

 

Kanskje det er derfor jeg syns DX2 er så genialt. For det syns jeg virkelig. Men så vet jeg jo ikke hva jeg skal sammenligne med. Jeg er ikke ferdig med DX2 enda, men jeg forstår at jeg må teste enern også. Det kan jo bli interessant å se reaksjonen til en som går fra DX2 til DX1? ;)

 

Btw vil DX1 kjøre under XP? Og noen som har forslag til hvor kan jeg bestille et eksemplar?

Lenke til kommentar
[...]

Btw vil DX1 kjøre under XP? Og noen som har forslag til hvor kan jeg bestille et eksemplar?

DE1 går fint i xp, men du må installere patchene. Du får spillet hos play.com til £4.99 :)

Takk takk, bestilt nå! ^^

 

Hvor finner jeg disse patchene (ja jeg er lat...) :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...