Gå til innhold

Filmprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på noen cs-filmer der de har filma mens de spilte, har lyst til prøve å lage en selv. Er det noen som vet om et bra og gratis program til å filme mens man spiller. (Jeg vet at man tar bilde ved å trykke F5 mens man spiller).

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er jo et innebygd opptaksprogram i cs (var iallfall det i 1.5) ;)

OK!! Men...hvordan bruker man/tar man opp med det da?? Det er 1.6 med STEAM :thumbdown: jeg bruker nå da.

Skrevet

Altså, dette er skrevet utallige guider over! Jeg vedder til og med på at det er en her på forumet! :)

Søker du på google vil du finne.. Andre plasser du kan lete er jo med søkefunksjonen her på forumet (på alle forumene, gaming forumet f.eks) og kanskje www.sogamed.com -

Skrevet

tror det er noe slikt at du skriver "Record filnavn" eller noe sånnt i console også når du skal stoppe og filme skriver du stop. Husker ikke helt, men tror at etterpå så måtte du ha et program som kunne åpne disse filene tror det het noe med geekplay. Men som sagt begynner og bli en stund siden jeg spilte cs, og kunnskapene mine innen cs begynner og falme. ;)

Skrevet
tror det er noe slikt at du skriver "Record filnavn" eller noe sånnt i console også når du skal stoppe og filme skriver du stop. Husker ikke helt, men tror at etterpå så måtte du ha et program som kunne åpne disse filene tror det het noe med geekplay. Men som sagt begynner og bli en stund siden jeg spilte cs, og kunnskapene mine innen cs begynner og falme. ;)

Takk. Joda, det gikk, :thumbs: og Geekplay er rett program.

Skrevet

Takk. Joda, det gikk, :thumbs: og Geekplay er rett program.

:w00t: *skrive det ned så jeg ikke glemmer det*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...