Jump to content
Sign in to follow this  
lavik

JAVA-spill til LG G5400

Recommended Posts

Ligger endel spill på denne siden. Har kun testet Tetris og MotoGP, som ser ut til å funke bra etter å ha lagt til denne linja nederst i .jad-fila: MIDletX-LG-Contents: G5400

Edited by lavik

eks, tetris; både tetris.jad og tetris.jar lastes ned. tetris.jad redigeres i f.eks. notepad ved å legge til linja som nevnt i det første innlegget. Åpne LG Contens Bank. Trykk 'connect'. View->Java. Henvis til den mappa du lasta ned tetris i. marker 'tetris' og trykk download. NB! jeg tar selvfølgelig ikke noe ansvar for noe som helst som måtte gå galt under denne prosessen... Men det gikk fint for min del, så lykke til

Fuck den dritten der! :angry: Gjorde akkurat som du skrev og når jeg skulle overføre til mobilen forsvant alt på displayet utenom dekningsmåleren(dekningen forsvant!) Håper ikke mobilen min er fucka nå!

Forresten..du har vel G5400? Har du G7100 må du jo bytte ut G5400 med G7100 i den linja jeg har henvist til over..

Gjorde det... men mobilen ble heldigvis ikke fucka :D (Hadde vært litt gøy å hatt en sånn blinkende mobil som jeg hadde da jeg skulle overføre det!)

Bra det ikke skjedde noe annet da. Vet du forresten hvordan man endrer tonen på alarmen til noe annet enn de tonene som er forhåndsinnstallert? får ikke tilgang til noen av de jeg har i 'min mappe'..

litt svakt i grunn...

Enig, men det er liksom ikke så stort problem... Du skal bare våkne...Du hører jo bare de fæle lydene en gang om dagen uansett:p