shezz Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Hva kan en gjøre om en har først lakket et kult kabinett med farge, og så har klarlakken begynt å renne på fronten etterpå? Dette har jeg gjort: 1.Vasket med rødsprit 2.Lakket med farge 3.Lot det tørke 4.Lakket med klar-lakk 5.Tabbet meg ut med for mye klar-lakk 6.SØKER HJELP PÅ HW.no
BeFs Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Puss ned med sandpapir eller lignende. Gjør punkt 1-4 på nytt, hopp over punkt 5 og 6.
shezz Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Skrevet 16. mars 2004 Må jeg lakke om hele fronten???? Den var helt perfekt, og så kom jeg på at jeg skulle ta å lakke kabinettet med klarlakk. Skikkelig surt. Men tror dere den grå fargen vil bli gjennomsiktig?
stoffix Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 se det positive i det.. da f[r du r;dfargen mye jevnere fordelt over cdrom og slikt..
shezz Skrevet 16. mars 2004 Forfatter Skrevet 16. mars 2004 HURRA!!! Var nettopp ute å sjekket hvordan det går med tørkingen, og det grå område blir gjennomsiktig. Da spørs det bare om lakken på DVD-romen og CD-RW-romen passer til lakken på resten av kabinettet.. Hvis noen lurer på hvordan Case Moden ser ut og hvordan jeg har fått det til, gå inn på linken i signaturen min!
AutoExec Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 neste hgang du lakker: bruk mer enn ett lag med farge.. minst 2-3 tynnere lag.. spesiellt hvis det er en annen sterk fage bak.. blir bedre resultat sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå