Beo Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 (endret) Eieren av nettstedet sharereactor.com er arrestert. http://ww3.tg.ch/kaponews/online/meldung.c...geID=1&UserID=0 Det er bare en forklaring på hvorfor det ikke er mulig å komme inn der lenger... Edit fikset link, Håper dere kan tysk hvis ikke bruk denne her Endret 16. mars 2004 av Beo
genesis Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 jeg burde kunne tysk, men kan det ikke. er han tysk? vil ha få megastraff? hvorfor ble han ikke tatt før? Er ikke dette rimelig stort? altså, om han skulle ha noe rett på sin side vil vel det være en prinsipiell sak som kan gå videre? han ble arrestert, og siden forsvant for godt altså? Han hadde all data hjemme hos seg? Det ble kjørt forum ble det ikke? da kan vel disse medlemene forvente seg ekstra overvåking? Kan jeg også kjøre en internett side fra meg selv (ikke om denne da...) ? har forstått det slik at man må leie et domene eller noe slikt.... noen som gidder å forklare? Prinsippet med harereactor var vel at det ble added noen linker inn i en klient, rett meg om jeg tar feil, men det finnes enda ett sted på nettet (husker ikke adressen) hvor en kan søke på disse linkene? Er dette også tatt ned? (samme person?) Burde "de" 8myndighetene i det aktuell landet) ikke ta ned dette stedet også? (om det er blitt gjort)
Taxman Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Det ble kjørt forum ble det ikke? da kan vel disse medlemene forvente seg ekstra overvåking? Vel, jeg var medlem i forumet - og jeg tror de fleste som var det har brukt en hotmailadresse eller lignende som er registrert på mister bombay fra ulan batur eller noe i den duren. De skal brukte heftig med ressurser hvis de skal prøve og spore noen derfra. sikkert 50.000 medlemmer eller noe i den duren Nå kjenner ikke jeg sveitsisk lov, men regner med at han har balansert hårfint på kanten siden han har vært i stand til å kjøre denne tjenesten så lenge uten å bli stoppet - hadde de hatt en klar hjemmel for å ta han, så hadde de nok smelt til for lengst. Renger nok med at det blir en del media-pes rundt denne saken, så jeg venter i spenning på videre hendelser i denne saken. Vi kan jo bruke denne tråden som info kanal hvis noen finner noe vedrørende saken ute på nettet som er av interesse. Ellers vil jeg bare nevne at mange av SR flyktningene har fått innvilket "asyl" hos SC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå