Gå til innhold

Minne til mitt Ixus 400


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med TwinMOS eller Cruical Compact CF-minne?

Skal kjøpe meg et 256 mb minnekort til Canon Ixus 400 fra komplett.no og det er disse to merkene de tilbyr... TwinMOS leverer to forskjellige 256-brikker med ulike hastigheter(36x og 70x, 150 kr forskjell) Har det noe å si for meg hvilket jeg eventuelt velger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på du trenger det "dyreste", da kompaktkamera ikke tjener på å ha de raskere kortene. Men ville heller kjøpt Sandisk eller Lexar kort, da jeg har hørt mye om feil på andre billigere merker. Koster mer, men kan være verdt det. På den andre siden har vel en del vært fornøyd også, så kan være "heldig".

Lenke til kommentar
ser forøvrig at PSdata bare har Apacer minne, ingen som har noen erfaringer med en av disse tre typene?

Har Apacer i 3 ulike formater til mine to digitale kameraer.

 

Har både vanlig Apacer Photo Steno og Photo Steno Pro i 128Mb, 256Mb

og 512Mb utgave og har aldri opplevd noen problemer med disse.

Har ett Canon A40 til samboeren og ett Canon 10D til meg selv. :thumbs:

Lenke til kommentar
Aldri hørt om PQI og ville aldri kjøpt det heller.

Fotovideo.no selger det og de selger ikke BARE drit. :laugh:

Hadde Sandisk Ultra før,det var noe dritt. Byttet det første jeg fikk og sånn gikk det med de 3-4 neste jeg fikk også. Sandisk har meget høy feilprosent,til og med han i butikken sa det.. :thumbdown:

 

Lexar er jo meeeeget bra,kommer nok til å kjøpe ett 1GB kort av de om en liten stund. :thumbs:

Endret av -Pondus-
Lenke til kommentar
Sandisk har meget høy feilprosent? Høres merkelig ut.....selv når de leverer kort med 10 års garanti... jeg har ikke opplevd noe problem med sandisk.

 

Sandisk Ultra II = dritt?? :ermm:

Vi selger Sandisk og Lexar. Veldig få av disse kortene kommer inn med feil. Solgte ett annet merke for en stund siden, og med dette merket var det betydelig mere feil.

 

Alle andre steder får jeg opplyst at Sandisk har liten feilprosent på kortene sine.

Lenke til kommentar

ser forøvrig at PSdata bare har Apacer minne, ingen som har noen erfaringer med en av disse tre typene?

Har hatt store problemer med Apacer i Nikon kameraer. Mener å huske at det står i bruksanvisningen til coolpix 3100 ( mulig jeg husker feil kamera ) at det ikke støtter Apacer....

Endret av laukis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...