Lockedup.net Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 hei Problemet mitt er at jeg hele tiden "mister" inet forbindelsen min. Dvs. at jeg ikke kan åpne websider, msn faller ut etc. Ved ping av router skjer får jeg svar. ipconfig /all gir meg: Connection-specific DNS Suffix . : Description . . . . . . . . . . . : 3Com Gigabit LOM (3C940) Physical Address. . . . . . . . . : 00-0C-6E-B0-62-0C Dhcp Enabled. . . . . . . . . . . : Yes Autoconfiguration Enabled . . . . : Yes IP Address. . . . . . . . . . . . : 10.0.0.2 Subnet Mask . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0 Default Gateway . . . . . . . . . : 10.0.0.1 DHCP Server . . . . . . . . . . . : 10.0.0.1 DNS Servers . . . . . . . . . . . : 217.13.7.140 217.13.4.7 Lease Obtained. . . . . . . . . . : 15. mars 2004 21:10:32 Lease Expires . . . . . . . . . . : 16. mars 2004 21:10:32 Skjønner ikke helt hva som er galt. Med mangen reboots og "network setup wizards" så kommer det tilbake, iallefall for en stund. Har Cisco 677i (tror jeg det het) Nextgentel 2000 ADSL Windows Xp pro (engelsk) Asus P4C800 hovedkort. Alt jeg (tror) jeg er funnet ut per dags dato er: Det er ikke nettverkskabel det er noe galt med (byttet og testet). Det er ikke kabel fra Cisco til veggen (byttet og testet). Nettverks kortet fungerer (?) (kjørt nettverks tester). All hjelp mottaes med glede mvh thomas
Koma Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Ring NGT support i morgen og la dem sjekke linja di. Det er fullt mulig at det er ruteren din deter noe galt med. Kommer du forresten online etter at du har slått av/på ruteren? Har noen i området det samme problemet?
ATI TwEaKer Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Jeg har hatt det samme problemet. Å oppgradere routern gjorde susen for meg iallefall!
Lockedup.net Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Skrevet 15. mars 2004 har nyeste software Prøve idag, 15 minutter ventetid. Skulle sitte meg over til en som kunne mer. "mistet" meg, og måtte ringe opp igjen 17 minutter til ,så la jeg på
Lockedup.net Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Skrevet 15. mars 2004 Ring NGT support i morgen og la dem sjekke linja di. Det er fullt mulig at det er ruteren din deter noe galt med. Kommer du forresten online etter at du har slått av/på ruteren? Har noen i området det samme problemet? Joda, kommer online når jeg går igjenom det jeg sa over. Dumme meg, glemte å si jeg bor i skuteviksveien (sandviken) bergen Ingen driftsmeldinger iallefall
Nikkor Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Har ikke svar på dette spm'et. Men har det samme problemet med Telenor nå. Det begynte for et par dager siden, har du hatt det lenge?
Lockedup.net Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Skrevet 15. mars 2004 tja, er like god med tidsbegrep som med kjemi En uke iallefall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå