Jimboo Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Hva er beste måte å gjøre om fargebilder til svart/hvitt???
tovito Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Photoshop http://www.eyesondesign.net/pshop/bw/converting_to_bw.htm
tovito Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 photoshop image>mode>graystyle Dette er nok den enkleste, men dårligste måten å gjøre et bilde om til sort/hvitt. Her taper man kontraster og bildet blir blast! Mange detaljer går bort!
Suppelars2k Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 photoshop -> ctrl + u ________+________ photoshop -> images -> adjustments -> Contrast/brightness
tovito Skrevet 20. mars 2004 Skrevet 20. mars 2004 Les hva som står i linken, så blir alle fornøyd! http://www.eyesondesign.net/pshop/bw/converting_to_bw.htm
singel_fitte Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 (endret) bilder i svart/hvitt er ute nå hvet u det er det vi hadde i gamle dager det ##Denne brukeren har blitt bannet 4 uker for trolling, spamming, dårlig språk, overdreven bruk av smilies, spørsmål etter CDKeys, nick og enda litt til - Blib## Endret 21. mars 2004 av Blib
tovito Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 bilder i svart/hvitt er ute nå hvet u det er det vi hadde i gamle dager det Dette stemmer absolutt ikke! I mange situasjoner fungerer sort/hvitt mye bedre enn i farger! Dette var det dummeste jeg har lest på lenge!
sete Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 (endret) Jeg bruker Sort/Hvitt-funksjonen på digitalkameraet :-) EDIT: Antar at han ikke har det Endret 21. mars 2004 av sete
stian_molvik Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 bilder i svart/hvitt er ute nå hvet u det er det vi hadde i gamle dager det ,, rett og slett en helt usaklig sak du kom med der..
Suppelars2k Skrevet 21. mars 2004 Skrevet 21. mars 2004 Jeg bruker Sort/Hvitt-funksjonen på digitalkameraet :-) EDIT: Antar at han ikke har det Sort/hvitt bildene blir ofte bedre av at det gjøres på etterhånd. Mer kontroll over hva man får frem i bildet osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå