ATi-Radeon Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 når jeg skal update kommer det bare "steam is temporarly unaivailbile, please try later " jeg har prøvd flere ganger :/ hva skal jeg gjøre? Blir desp
Bluebeans Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Akkurat det vi trengte, enda en Steamprob-tråd. Prøv og slett clientregistry.blob i Steam-mappa og start steam på nytt.
Plomma2 Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 når jeg skal update kommer det bare "steam is temporarly unaivailbile, please try later " jeg har prøvd flere ganger :/ hva skal jeg gjøre? Blir desp Altså: "steam is temporarly unaivailbile, please try later" "steam is temporarly unaivailbile, [/b]please try later" Du trenger vel ikke hjelp til å spise også. I alle fall, nok spydigheter: Du kan jo gjøre som niXon^^ sa, eller så kan du vente.
DevN Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Akkurat det vi trengte, enda en Steamprob-tråd. Prøv og slett clientregistry.blob i Steam-mappa og start steam på nytt. Ok, begynner å forstå deg niXon^^. Blir litt for mange tråder om nesten akkurat det samme nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå