Gå til innhold

til alle dere som rakker ned på e700


Anbefalte innlegg

alle dere som sier at det er en dårlig mobil som folk bare kjøper for designet så er det feil! den har mange funksjoner og ingen jeg kjenner bruker bluetooth likevel...

og den lille lyden blir nesten så svak at du ikke hører den viss du bruker koden for å fjerne kameralyden. e700 er en god mobil som anbefales på det varmeste for folk som prioriterer god skjerm, fin design, knall kamera og underholdning. jeg kjøpte denne for at jeg ville ha et godt kamera så jeg slapp å kjøpe digitalt kamera. og jeg ble ikke skuffet over alt e700 hadde å by på.. masse funksjoner også selv om den ikke har bluetoth og symbian og alt det der..

så dere som vil ha en flott mobil med et uslåeligt kamera (og med 9mb minne har du plass til mange bilder) anbefales denne som varm sjokolade..

 

og for øvrig, er det jo ingenting galt med god design ; er det vel? får mye oppmerksomhet med denne telefonen :thumbs:

får en [6] av meg :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg kjøpte denne for at jeg ville ha et godt kamera så jeg slapp å kjøpe digitalt kamera

 

unnskyld men hvis du kjøper en telefon med kamera på 640x480 pixler så kan jeg vel ganske enkelt si at du ikke har peiling.. De bildene kan kun brukes til mms, avatarer og i andre sammenhenger der man kan forminske bildet.

Kvaliteten suger så er det sagt..

men grei nok mobil...

Lenke til kommentar

E700 får virkelig god omtale mange steder - bl.a. i Amobil's test - så ingen tvivl om, at det er en rigtig god telefon.

 

Angående designet: Hvis jeg skal vælge mellem en telefon der fungerer godt og en telefon der ser godt ud, så vil jeg helst ha' en telefon, der fungerer godt - men jeg vil da allerhelst ha' begge dele.

Og det får man tydeligvis med E700.

 

Så tillykke med den. :thumbup:

 

Edit: tastefejl.

Endret av Heiberg
Lenke til kommentar

jeg er ihvertfall fornøyd med kvaliteten på bildene jeg tar. poenget jeg prøvde å få fram i inlegget mitt var at mange sier at det er en dårlig telefon pga irriterende lyder og ingen funksjoner.. og det mener jeg ikke er sant, sorry om noen misforsto

Lenke til kommentar
...dere E700-eiere er som fanatiske bilmerke-fans... :roll:

eller som linux folk :p

 

 

E700 har greit kamera til mobil å være, god men litt små liten skjerm og godt design... D skal ingen ta fra den, men at den har sine begrensninger er d ingen tvil om... ;)

Den er dessuten litt smådyr hvis du tenker deg litt om og ser på hva annet du får til den prisen...

Lenke til kommentar
...dere E700-eiere er som fanatiske bilmerke-fans... :roll:

:laugh:

 

Kan motsvare deg punktvis med nokia 6600 som utgangspunkt

 

1. JA designen er lekker

2. Kameraet er godt men 6600 sitt er like godt

3. Har man en avansert mobil med kalender, kontakter etc så er det godt å ha bluetooth så man slipper å lete etter kabler og måtte plugge dem i, bluetooth gjør at jeg kan ha mobilen i jakken min selv om jeg sitter på pcn og synkroniserer mot outlook

4. Symbian er genialt, dette burde du ikke motsi meg fordi det er sant. Du kan få MSN og andre chatteprogrammer til det og et hav av spill samt filmer for å nevne noe.

5. E700 mangler mange funksjoner, dette gjør at mobilen er laget for å ringe samt å sende sms/mms. For litt avanserte brukere holder ikke dette og tatt funksjonene i betraktning så betaler man veldig mye for mobilen.

6. skjermen til nokia 6600 er ca like god, og større (tror jeg har ikke sett på spesifikasjonene men den virker større når jeg sammenligner med en e700 skjerm)

7. Telefonen har mange begrensninger, IR kan ikke brukes til noe, man kan ikke sende bilder som mms fordi de blir for store, telefonen mangler minnekort, og man må bruke koder for å få bort lyd.

 

Håper dette svarte deg godt nok

Lenke til kommentar
...dere E700-eiere er som fanatiske bilmerke-fans...  :roll:

:laugh:

 

Kan motsvare deg punktvis med nokia 6600 som utgangspunkt

 

1. JA designen er lekker

2. Kameraet er godt men 6600 sitt er like godt

3. Har man en avansert mobil med kalender, kontakter etc så er det godt å ha bluetooth så man slipper å lete etter kabler og måtte plugge dem i, bluetooth gjør at jeg kan ha mobilen i jakken min selv om jeg sitter på pcn og synkroniserer mot outlook

4. Symbian er genialt, dette burde du ikke motsi meg fordi det er sant. Du kan få MSN og andre chatteprogrammer til det og et hav av spill samt filmer for å nevne noe.

5. E700 mangler mange funksjoner, dette gjør at mobilen er laget for å ringe samt å sende sms/mms. For litt avanserte brukere holder ikke dette og tatt funksjonene i betraktning så betaler man veldig mye for mobilen.

6. skjermen til nokia 6600 er ca like god, og større (tror jeg har ikke sett på spesifikasjonene men den virker større når jeg sammenligner med en e700 skjerm)

7. Telefonen har mange begrensninger, IR kan ikke brukes til noe, man kan ikke sende bilder som mms fordi de blir for store, telefonen mangler minnekort, og man må bruke koder for å få bort lyd.

 

Håper dette svarte deg godt nok

ikke engang ork sammenligne 6600 med e700. 6600 er overlegen på ALT.

Lenke til kommentar
6. skjermen til nokia 6600 er ca like god, og større (tror jeg har ikke sett på spesifikasjonene men den virker større når jeg sammenligner med en e700 skjerm)

Jeg vil si at 6600 sin skjerm er bedre enn e700, litt vanskelig å sammenlikne helt da pga. den forskjellige størrelsen... For å si d enkelt så dekker e700's skjerm rundt tre femtedeler av 6600 skjermen, ikke drep meg hvis jeg tar feil men d e r sånn jeg husker d etter å ha sammenlikna...

 

forøvrig mange gode point admin'c :thumbup:

 

 

 

Særlig symbian pointet tror jeg d er få som skjønner seg på, ikke så rart egentlig siden d er få som gidder å finne ut, men når de finner d ut så skal jeg love deg at de vil worshippe symbian hver morgen :p

Tar litt tid å finne ut mulighetene, men d er uten tvil at en symbian mobil er no helt anna enn en "vanlig mobil".

 

ps. nr.2: admins: hva med å lage en kort guide eller no som forteller litt om symbian, for å opplyse d norske folk....? De guidene dere har fra før er jo gode, så håper (og tror :p ) at dere kan finne på en bra en til dette temaet også

Lenke til kommentar
...dere E700-eiere er som fanatiske bilmerke-fans...  :roll:

:laugh:

 

Kan motsvare deg punktvis med nokia 6600 som utgangspunkt

 

1. JA designen er lekker

2. Kameraet er godt men 6600 sitt er like godt

3. Har man en avansert mobil med kalender, kontakter etc så er det godt å ha bluetooth så man slipper å lete etter kabler og måtte plugge dem i, bluetooth gjør at jeg kan ha mobilen i jakken min selv om jeg sitter på pcn og synkroniserer mot outlook

4. Symbian er genialt, dette burde du ikke motsi meg fordi det er sant. Du kan få MSN og andre chatteprogrammer til det og et hav av spill samt filmer for å nevne noe.

5. E700 mangler mange funksjoner, dette gjør at mobilen er laget for å ringe samt å sende sms/mms. For litt avanserte brukere holder ikke dette og tatt funksjonene i betraktning så betaler man veldig mye for mobilen.

6. skjermen til nokia 6600 er ca like god, og større (tror jeg har ikke sett på spesifikasjonene men den virker større når jeg sammenligner med en e700 skjerm)

7. Telefonen har mange begrensninger, IR kan ikke brukes til noe, man kan ikke sende bilder som mms fordi de blir for store, telefonen mangler minnekort, og man må bruke koder for å få bort lyd.

 

Håper dette svarte deg godt nok

har jeg sagt at symbian ikke er genialt? jo det er det men JEG trenger det ikke, og JEG er fornøyd med min mobil. så det var MIN mening. motsi meg gjerne

Lenke til kommentar
:blush: Hva er koden for å fjerne kameralyden på e700?

tror d er dette:

 

**#8999*8378# 2,2,3 Press C till theres nothing then press 0 then save after that

press the red button to your desktop. And lower the key volume to level 1.

 

 

btw. han ikm1987/lazaa fyren har postet 7 poster om d stygg forumet sitt.. burde jo ha blitt utestengt :devil:

 

EDIT: 9 ganger faktisk :p

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
...dere E700-eiere er som fanatiske bilmerke-fans...  :roll:

:laugh:

 

Kan motsvare deg punktvis med nokia 6600 som utgangspunkt

 

1. JA designen er lekker

2. Kameraet er godt men 6600 sitt er like godt

3. Har man en avansert mobil med kalender, kontakter etc så er det godt å ha bluetooth så man slipper å lete etter kabler og måtte plugge dem i, bluetooth gjør at jeg kan ha mobilen i jakken min selv om jeg sitter på pcn og synkroniserer mot outlook

4. Symbian er genialt, dette burde du ikke motsi meg fordi det er sant. Du kan få MSN og andre chatteprogrammer til det og et hav av spill samt filmer for å nevne noe.

5. E700 mangler mange funksjoner, dette gjør at mobilen er laget for å ringe samt å sende sms/mms. For litt avanserte brukere holder ikke dette og tatt funksjonene i betraktning så betaler man veldig mye for mobilen.

6. skjermen til nokia 6600 er ca like god, og større (tror jeg har ikke sett på spesifikasjonene men den virker større når jeg sammenligner med en e700 skjerm)

7. Telefonen har mange begrensninger, IR kan ikke brukes til noe, man kan ikke sende bilder som mms fordi de blir for store, telefonen mangler minnekort, og man må bruke koder for å få bort lyd.

 

Håper dette svarte deg godt nok

det går ikke ann å sammenligne e700 og 6600

de er to heeeelt forskjellige mobiler , med forskjellige målgrupper.

6600 er en proff-telefon , derfor går det ikke ann å sammenligne 6600 og e700..

 

ikke har jeg tenkt å motsi deg heller, 6600 er sikkert kjempebra den, men jeg synes at e700 er en bra mobil, og ikke elendig inni. alle har vel lov til å ha sin mening..? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...