Jump to content
Sign in to follow this  
Gårby

Kan ikke spille DVD filmer

Recommended Posts

Har helt ny maskin med DVD spiller og -brenner. Trodde nødvendig programvare var ferdig installert! Må jeg laste ned DVD dekoder? Gjorde det aldri på min forrige PC som jeg kan huske...

Du må ha et DVD-Program (som f.eks PowerDVD.) innstalert på pcen for og kunne se dvder.

Windows Media Player i seg selv er ikke et dvd program så du må ha et dvd program innstalert for og kunne se dvder i Windows Media Player.

With the new Media Player in Windows XP, you can watch all you DVDs on your computer!
eller nåke lignande

du kan jo velge å tolke det som du vil, men det er ikkje heilt rett.

windows XP er ikkje som microsoft eigentlig skal ha det til. Du må ha en tredjeparts DVD decoder, som winDVD, PowerDVD, etc.. etter du har installert denne, virkar DVDane i windows media player og.

With the new Media Player in Windows XP, you can watch all you DVDs on your computer!
eller nåke lignande

du kan jo velge å tolke det som du vil, men det er ikkje heilt rett.

windows XP er ikkje som microsoft eigentlig skal ha det til. Du må ha en tredjeparts DVD decoder, som winDVD, PowerDVD, etc.. etter du har installert denne, virkar DVDane i windows media player og.

ja det er rett. men nå skal det jo sant og sies at når du først har PowerDVD eller WinDVD så ville ikke jeg ha sett dvd filmen i Windows Media Player! :p