"Birger" Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hallo. Beklager å mase på dere, men trenger litt hjelp. Har en Samsung 173t som jeg trenger litt hjelp med. Hva slags kontrast, brightness, etc bruker dere for å få best bilde? Har knotet i denne menyen, og rotet meg bort. Please help! Skriv gjerne ned tallforholdene dere bruker. På forhånd: Tusen takk. Jan.
Shotgun Skrevet 14. mars 2004 Skrevet 14. mars 2004 Hei. Nå har jeg liten erfaring med denne skjermen. Har bare hatt den et par dager. Det har vært to dager med et bredt glis! Den er verdt hver eneste krone. Jeg har ikke justert noe på skjerm-innstillingene mine. Har rett og slett ikke hatt guts til det. I mine øyne er den fin som den er. Men har man først fått justert seg vegg, så kan det sikkert være plagsomt. Er ikke sikker på helt hva du mener, men hvis det er standard innstillingene du er ute etter, så skriver jeg dem ned til deg. Brightness: 80 Contrast: 50 Fine: 0 Coarse: 1680 Hi-position: 50 V-position: 50 Color Control: R-50, G-50, B-50 Vet ikke hva av dette som er relevant, men det er i alle fall de verdiene jeg kan finne frem på menyen. Kjetil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå