Gå til innhold

Haster: Bestille mobil fra Tele2.no?


Anbefalte innlegg

Min Siemens C45 kneler nå hver gang det kommer inn en melding, og tenkte jeg skulle skaffe meg C62 billig mens jeg venter på at CX65 kommer. Tele2.no har et veldig bra tilbud. Noen som har bestilt derfra tidligere? Tok det lang tid med levering, og - aller viktigst - er det operatørsperre på mobilen? (Må få brukt Chess kortet mitt i den).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte en T68i fra Tele2 i fjor sommer. Fra jeg bestilte til nummerportabiliteten fra Sense var i orden og jeg kunne ta mobilen i bruk tok det ca 2 måneder :mad:

 

Vet ikke om jeg var ekstra uheldig, eller om dette er vanlig for Tele2. Har ellers ikke hatt noe problem med dem, men det har mildt sagt vært varierende kvalitet fra brukerstøtten om tekniske spørsmål.

Lenke til kommentar

Skal ikke portere nummeret mitt. Skal vel egentlig bare ha en billig telefon (som jeg da "nedbetaler" med abonnement over et år) mens jeg venter på CX65. Må jo ha en tlf som funker. Derfor er det viktig at Chess kortet mitt funker i den med en gang. Og at jeg får den fort.. Det tar kanskje ikke så lang tid om det ikke skal porteres noen nummer? Trenger den helst i løpet av neste uke... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...