WireBoy Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Er det murlig med en hp t480 som har nvida geforce fx 5700 og se på en prosjektor (sony vpl - cs5) via en skjermkabel eller må man ha s-video? Jeg kjører lcd skjerm som standard på min maskin, den er digital og prosjektoren er analog. Er dette murlig?
JKJK Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 veldig mange (alle?) prosjektorer har VGA inngang, så jeg tipper det skulle gå bra. Du kan jo sjekke på SONY sine sider om prosjektoren har VGA inngang. Er du heldig, har den kanskje DVI inngang også! Hvis ikke kan du bare skaffe et adapter.
WireBoy Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Skrevet 12. mars 2004 Den har skjermkabel inngang, s-video og en gul plugg (slik man finner bak på de fleste spillekonsoller). Koblet skjermkabelen i men den ville ikke vise på prosjektoren. Jeg vet at den har vert tillkoblet til andre maskiner, om de har brukt s-video vet jeg ikke, men jeg kjører xbox'en min på den. Må jeg kjøpe en s-video?
arcade Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 (endret) Om maskinen din er en laptop så må du aktivere den eksterne skjermutgangen, på de fleste laptoper gjøres dette ved å trykke på funksjonstasten og en av F-tastene, du skal se etter et skjermsymbol eller noe som heter LCD/CRT. Om du har en stasjonær så skal du kunne bruke skjermegenskapene til å gi signaler til projektoren. Det skal normalt sett være helt kurant å koble til en vga kabel mellom maskinen og projektoren. De andre inngangene på projektoren er som oftest beregnet på tilkobling av DVD/VHS og andre enheter. Arcade Endret 12. mars 2004 av arcade
WireBoy Skrevet 12. mars 2004 Forfatter Skrevet 12. mars 2004 (endret) Når jeg setter den i står det "Please check input-A signal sel." input-A er den jeg bruker. Endret 12. mars 2004 av WireBoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå