Skikongen Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Jeg har Nextgentel bredbånd og vurderer å gå til anskaffelse av trådløs router. I flere forum er det diskutert mye om at å sette opp en router etter en router vil i mange tilfeller medføre krasj. Lurte derfor på om det er noen som har Nextgentel leverandør med Netopia router tilknyttet en 3Com Office Connect Wireless 802.11g router og hvilke erfaringer man har i forbindelse med oppsettet av dette? Erfaringer med trådløs router knyttet til Netopia? Konfigurering? Tips and tricks? Er det anbefalt å slå av all sikkerhet i den trådløse routeren bortsett fra sikkerheten knyttet til den trådløse overføringen? Takker for svar!
Moskus Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 (endret) Jeg har Nextgentel bredbånd og vurderer å gå til anskaffelse av trådløs router. I flere forum er det diskutert mye om at å sette opp en router etter en router vil i mange tilfeller medføre krasj. Jeg har en 3Com trådløs router (OfficeConnect Wireless 11g Router) som er koblet til en router som igjen er koblet til NGT-modemet. Ingen problemer her... Bare skru av DHCP-serveren på den trådløse routeren, så går det bra. Edit: Skriveleif... Endret 12. mars 2004 av moskus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå