Gå til innhold

Dell 8600 og tråløst nettverk


Anbefalte innlegg

Jeg har ett problem. min nye maskin kommer deg ikke på nett. Jeg er tilkoblet routeren og har "ypperlig" kontakt med den, men jeg klarer ikke å koble meg på internett. Med tpkabel går det helt fint. Er det noen som har peil på hva det kan være, eller som opplever samme problem??

 

Egil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart...for feilen du har har eg hjemma med min 8600.

 

Eg har kobla opp som hjemmenetverk.. Eg får full kontakt med stasjonær PC med fildeling osv, men når jeg vil på internet med den bærbare funker det ikke. Det som er rart er at noen få WEB funker. Spesielt om jeg går via andre programmer på onlinehelp og sånn.

 

Hotmail funker også. Men som sagt ikke de fleste andre sidene. I går funket ingen. Meget ustabilt altså.. What to do.

 

Har satt opp netverket slik at stasjonær PC er koblet direkte til ADSL. Bærbar er satt opp til å gå gjennom stasjonær for å komme på net. Stasjonær PC funker glimrende på net hele tiden.

Lenke til kommentar

Hvis du har adsl fra telenor så har jeg opplevd det før. Jeg koblet til gjennom en pc som var tilkoblet telenor. Det var da noen sider som ikke kom frem, jeg vet ikke grunnen til dette. Det ordner seg hvis du kjøper en router som støtter PPPoE og kobler til gjennom den. Dette problemet gjaldt som sagt telenor.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Fortsatt samme problem.

Det rare er at noen WEB fungerer, mens andre WEB aldri kommer opp på skjermen. Har ikke funnet ut noe mønster på hvilke sider som funker og hvilke som ikke funker.

På den stasjonære PC funker alle.

 

Aaaargh..

Any ideas?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...