Gå til innhold

Trondheimdata.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

komplett.no's lager ligger vel i Sandefjord, uten at det har noen stor betydning.

Men det jeg skal bestille er 450 kroner billigere på trondheimdata.no enn på komlett.no av en eller annen merkelig grunn.

Bl.a: Gainward Geforce4 ti4400 er 250 kr billigere.

Lenke til kommentar

Fordi Trondheimdata er en mindre butikk med færre ansatte osv.. Dette spiller jo en VESENTLIG stor rolle. Spørsmålet er om de faktisk vil klare å overleve i markedet, de som mange andre "nye" webshops. De handler fra Norek akkurat som Komplett og et vell av andre databutikker.

 

Det er alltid en butikk som er billigere, oftest forskjellig butikk hver måned (ut og konk med gamle, igang med nye). Blir uansett spennende å se og det skader aldri med litt action i markedet.

Lenke til kommentar

Jeg ville bare si at på torsdag spurte jeg om jeg kunne FÅ et AMD Athlon XP klistremerke til kabinettet av trondheimsdata.no.

I dag (tirsdag) fikk jeg en konvulutt med TO klistremerker og et frimerke til 5.50 utenpå. Det vil si at de ga meg 5.50 pluss det konvulutten koster pluss det merkene koster.

 

Jeg har aldri kjøpt noe fra dem før så dette kaller jeg god service. Tror nok jeg skal bruke dem neste gang jeg skal ha hardware ja. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...