Gå til innhold

Steam nede?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, Steam er ikke nede.

EDIT: Anbefaler at du logger ut av Steam, avslutter Steam, og starter igjen. Med mindre du har prøvd. Husk å logg ut før du avslutter, man vet aldri om det skulle gjøre noen forskjell. :)

Endret av zalo
Skrevet

wtf..... could not find filesystem dll to load står det hos meg i dag!!! funka greit i natt da! Noen som vet hva dette er? Hater steam mere å mere. takke meg til won

Skrevet
[/me-mode] Oppdaterte to ganger i dag faktisk... :dontgetit: [//me-mode]

Jeg og. Sære greier. Tror ikke jeg får spillt i dag. Lasting av oppdatering går ille treigt.

Skrevet

Nå er da driten nede igjen, også steampowered er nede. er det ikke lenger en rett å spille cs, men et privilegie? Jeg har da betalt penger for dette spillet! HATER steam noe så inderlig :mad:

Skrevet

Det funker i hvertfall her. (Akkurat nå.)

Statusen på Steampowered.com er positiv og sånt. "ONLINE" står det vel? ;)

Men du vet Valve de har jo 56K servere, så blir fort litt overload.

56K fra Tiscali. :green:

Skrevet

Hehe...ja, mulig jeg overreagerer litt, funker til meg også nå, men blir bare så sinnsvakt irritert når tjenesten funker bare sånn når den vil så å si!! men men, oppe nå i alle fall *spille* :)

Skrevet

Er så sinnsykt lei whineposter om at Steam er nede og at det suger!

Prøv og gjør noe med det før du begynner og klage her. Kanskje jeg skal lage et avsnitt i sticky tråden om akkurat dette. Jeg får nemlig alltid lasta ned oppdateringene dagene de slippes ut :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...