Gå til innhold

Problemer med Abit GeForce FX 5600 DDT


bomex

Anbefalte innlegg

Har Abit Geforce FX 5600 DDT (eller noe sånt, med 256 MB RAM), på et ASUS A7N8X-Deluxe og 640 MB RAM. Når jeg starter pc-en blir skjermen værende svart, alle viftene går, også på grafikkortet, men Windows starter ikke. (Sikkert feilmelding om at det ikke er funnet noen skjerm...) Satte derfor inn det gamle skjermkortet (PCI) og starta med det (sammen med FX5600, med skjerm på begge kortene). Da gikk alt helt fint, bortsett fra at skjermen med AGP-kortet var svart... Restarta maskina etter ei stund, og da slo AGP-skjermen seg på også! Har prøvd dette flere ganger, og det fungerer omtrent alltid (hvis maskina har stått på ei stund i forveien. Det fungerer ikke å starte og så restarte...) Hva kan dette komme av? Har PSU på 350 W forøvrig... Håper noen vet råd, for jeg begynner å bli temmelig lei av "oppstartsprosedyren" nå...!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får ikkje noe pipkoder når du slår på?

Nei. Det skjer ingenting annet enn at maskina blir stående og surre. Det kan den gjøre i det uendelige virker det som, tenkte jeg skulle prøve å se etter en gang om det skjedde noe hvis jeg venta litt, og så glemte jeg det hele, og det gikk i alle fall i en time, men ingenting skjedde da heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...