Gå til innhold

Skal kjøpe ny skjerm.. 173T vs. 173P ?


Kannern

Anbefalte innlegg

Hei, skal kjøpe meg ny skjerm nå og valget står mellom Samsung 173T og 173P eller eventuellt NEC 1760NX...

 

Hvem burde jeg velge? Har lest "Den store LCD testen Del 1" men 173P var ikke der.. Jeg vet 173P er nyere og har en ny menystyring og andre egenskaper, men har noen her erfaringer med 173P ?

 

Er nå i besittelse av en Viewsonic P90F og er veldig fornøyd med den, men vil nå bytte den ut med en LCD skjerm...

Har også tenkt å selge Viewsonic skjermen, er det noen som kan si meg hvor mye jeg kan selge den for / hvor mye den er verdt ?

 

Mvh. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe :p

 

Jeg bruker skjermen til spilling (BF142, COD og UT2004), film titting, internett surfing og sikkert noe annet jeg husker...

 

Men jeg vil ha en skjerm som viser eksakte farger og har god bildekvalitet, med minimalt med etterslep og gjennomskinn av baklys. :yes:

 

Jeg er en person som lett irriterer seg for over feil som ting kan ha (hvis man ikke venner seg til det da?), er en perfektsjonist :p

Lenke til kommentar

kjenner typen.

 

som jeg har vært inne på er TN panel best egnet til spilling da disse er pr dags dato de raskeste panelene (i normal) prisklasse (NEC 1760 NX). VA panelene (samsungene) er noe tregere men har bedre kontrast og innsynsvinkel.

 

Jeg tørr påstå at NEC 1760 NX er den desidert sterkeset TN panel baserte skjermen jeg har sett på markedet i dag, og det sier litt da jeg har lekt meg med en del av disse. Dessuten er NEC kvalitet tverrs igjennom...

 

siden du spiller en del FPS spill er nok NEC'en det beste valget for deg.

Den er også sterk å farger.

 

Jeg holder en knapp på NEC for deg som du skjønner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...