Gå til innhold

****, nå sendte komplett den pakken som jeg skulle avbestill


Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettop beskjed for et par dager siden at hercules ati radion 8500 LE var ventet inn på lager den 27.3.

 

Og i dag bestemte jeg meg for å heller bestille en all-in-wonder 8500, men til min forbauselse hadde de allerede plutselig sendt pakken min.

 

****, hva skal jeg gjøre nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-22 18:53, ketilgd skrev:

Jeg fikk nettop beskjed for et par dager siden at hercules ati radion 8500 LE var ventet inn på lager den 27.3.


Og i dag bestemte jeg meg for å heller bestille en all-in-wonder 8500, men til min forbauselse hadde de allerede plutselig sendt pakken min.


****, hva skal jeg gjøre nå?


Du kan vel ta i mot den ,.... eller sende i retur,.. lurer meg på om dette går bare at du betaler ekstra frakt !! - er usikker,..

 

* du kan jo alltids hente LE kortet og selge det på QXL for dobbelt pris da !! - KUPP !!! - :cool: - hehe.....

 

[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-03-22 18:58 ]

Lenke til kommentar

Etter postens priser, skulle det bli et sted mellom 60 og 90 kr

 

(Siden jeg tipper man slipper å sende i oppkrav tilbake)

 

_________________

Pentium 3 933MHz

Abit BX133-RAID

GeForce2 MX-400 :sad:

384mb PC133 SDRAM

Aopen HQ45-tower (skal moddes :grin:)

Logitech Mouseman Dual Optical

 

(Alle grafikk-kort mottas med takk)

 

[ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-03-22 19:45 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-22 19:31, woohoo skrev:

det koster da over 200kr....


For noe sprøyt. "Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Du kan altså ikke sende varen i oppkrav til oss." Altså man sender den som vanlig pakkepost uten oppkrav. For en pakke på 400 gram er det ikke snakk om i nærheten av 200 kroner.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe. Nøyaktig det samme skjedde med meg. Lurer på om det er noe tull med de datoene de presenterer. Jeg bestilte ei GlobalWin TAK68 vifte til Xp'en min. Jeg fant etterpå ut at jeg ville ha noe mer lydløst, men i det jeg skulle avbestille hadde de akkurat sendt den....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...