Gå til innhold

www.ihandel.no ROCKER :)


Anbefalte innlegg

Det synes jeg i alle fall. Det med kundevenlig butikk lever de helt opp til !

 

Jeg bestilte feil, men fikk en annen pris fordi jeg måtte besille dagen etterpå. Jeg sente også to mailer jeg fikk svar på 10 min :smile: !

Også det uten porto og oppkrav over 1500 kr

 

DETTE KALLER JEG KUNDEBEHANDLING !

 

dette var anlednigen for caps.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke annsatt nei, sa heller ikke at de var billige men de leverer raskt som bare det SUPER suport og på de varene gi kjøpte var ikke forsjellen så stor.

 

Hadde kasnkje valgt noe annet viss forsjellen var så høy. Men for alle de som venter i uker måneder på varer så annbefaler jeg denne !! Det er vert litt dyrere. !

Lenke til kommentar

Dyrt er ofte smart. For halvannet år siden skulle jeg kjøpe nytt stereoanlegg (surround) og kjøpe DVD spiller samtidig. I stedet for å kjøpe alt på Elkjøp gikk jeg inn på en liten butikk i nærheten. Det er dyrere enn på Elkjøp, men de har UFATTELIG peiling på hifi og bilde. Jeg ga de en ca. pris og sa hva jeg kunne tenke meg og han bak disken satt sammen ett anlegg for meg,(+ DVD-spiller) som fungerer helt perfekt sammen. Så nå har jeg ett topp-anlegg til 15-16.000 kroner. Hadde jeg kjøpt på Elkjøp hadde det blitt billigere, men ettersom de ikke kunne satt sammen komponenter som samspiller så bra så hadde jeg fått "mindre lyd for pengene" for å si det sånn.

 

Slik er det ofte med databutikker også. Betaler du litt ekstra, så er det ofte fordi de har veldig god peiling på det de driver med (mer lønn) og har bedre support og service. Jeg angrer ivertfall ikke på at jeg brukte en "dyr" butikk fremfor en "billigkjede".

 

Du får hva du betaler for.

 

Skal du kun kjøpe en harddisk så er det kanskje ikke så farlig om du kjøper den ett billig sted, men skal du kjøpe ett helt system (og ikke har peil selv) eller trenger bra support så kan det lønne seg å bruke litt ekstra penger.

Lenke til kommentar

Quote:


IBM 120GB Harddisk

-PSdata : 2675

-ihandel.no : 3495


 

Du skal ha lovlig mye support om du skal rettferdiggjøre en pris på ca 800 kr mer.

Vet ikke om jeg helt kjøper den der med bedre service pga høyere priser (mer lønn?)

 

Ser ikke helt forskjellen i at en harddisk fra ihandel skulle være bedre enn en harddisk fra psdata.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-25 15:26, MaxPain skrev:

Quote:


IBM 120GB Harddisk

-PSdata : 2675

-ihandel.no : 3495


 

Du skal ha lovlig mye support om du skal rettferdiggjøre en pris på ca 800 kr mer.

Vet ikke om jeg helt kjøper den der med bedre service pga høyere priser (mer lønn?)

 

Ser ikke helt forskjellen i at en harddisk fra ihandel skulle være bedre enn en harddisk fra psdata.

 

Nei, som jeg også sa så er det ikke nødvendig å kjøpe en harddisk dyrere hvis du får samme harddisk dyrere ett annet sted. Men hvis man trenger god hjelp, og det ikke er så alt for mye dyrere, så kan prislappen faktisk bli hyggeligere om man i utgangspunktet bruker litt mer penger.

 

Jeg kjøpte alle delene til ny PC og bygde den selv. Jeg visste hva jeg skulle ha og brukte en billig kjede. Hadde jeg ikke visst hva jeg gjorde, så hadde jeg kanskje satset på ett dyrere sted med bedre support.

Lenke til kommentar

Ihandel er den beste butikken jeg har kjøpt fra. leverte raskt, og portoen ble billigere pga. de sender en egen faktura. (noe som gjør at du trenger ikke betale før 14 dager etter at du får tingene - dritproft!)

 

en del ting selger de ganske billig.

 

 

Jeg pleier forresten vanligvis å kjøpe ting fra butikken som selger den tingen billigst. (ihandel hadde altså chieftec kabinettet billigst når jeg sklle ha det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...