Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

har problemer med epost!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv dette: skriv smtpmail.activeisp.com i smtp feltet(NB: Hvis du velger å benytte Active ISP sin SMTP server, gå inn i "Properties" seksjonen og velg deretter "servere". Sett en hake ved "My server requires authentication" (Min server krever godkjenning). Dette gjøres etter at du er ferdig med veiviseren.

Lenke til kommentar
Ok, du bruker e-post igjennom Active? du har ingenting med Telenor å gjøre?

Prøv å bytt ut mail.online.no med smtp.activeisp.com. Dte kan hende de bruker en annen smtp server, men da kan du ringe 02500 for å sjekke med dem

har telenor som bredbånd, men jeg har active på hjemmesida mi.

nei det fungere enda ikke og få slette disse postene, og det kommer forsatt feil melding opp, når jeg logger meg inn på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...