Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali overforbruk. Hvordan gikk det med faktura


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg vet faktisk ikke enda.

Det som skjedde var at jeg sendte brev, fikk svar og tilbud om 25% avslag. Sendte nytt brev sa jeg ikke var fornøyd og mente at dette burde tiscali ta på sin kappe. Fikk ikke noe svar, etter litt kom en purring på hele beløpet (uten de 25%). Ringte Lindorf, som satte regningen på vent. Har ikke hørt noe mer fra Tiscali, selv om jeg har ringt å snakket med dem. Har til og med sendt brev nr 2 en gang til, og fortsatt ikke noe svar. Så vet ikke hvorhen jeg skal tolke dette.

Lenke til kommentar

Tja , for min del gikk det dritt... jeg skrev brev i hytt og pine, frem og tilbake.. og til slutt gravde tiscali ****** meg opp logger... om de er 'mine' vetta ******.. men jeg ble så forbanna til slutt at jeg sprakk.. hadde ikke noe spess mer sakligheter å skrive inn i breva, så jeg ba om 25% avslag, så skulle jeg betale den ******* regninga så sjefen der inne hadde no å tørke seg i **** med på dassen...

 

har bare en ting å si om tiscali.... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Noen som vet om forbrukerrådet/forbrukertvistutvalget har sagt noe ordentlig om dette?

 

Possitive henvendelser på håndteringen av saken

 

Kundene skal ikke betale sier Bjønness

 

Noen som har hatt saken sin til vurdering? Dette må da være særdeles dårlig reklame for Tiscali?

 

BustaH: om innlegget ditt er representativt for din generelle språkbruk, forstår jeg at Tiscali ikke vil ta deg seriøst...

 

 

 

 

edit: voldsomt til trykkleifer, da...

Endret av Osse-Mon
Lenke til kommentar

Tiscali stinker når det gjelder oppsigelser. Kort versjon jeg sa opp mitt abb. 15.09.2003 pga av at linja deres var dårlig. Enda driver de å sender regning for et abb som jeg har sagt opp for 6 mnd siden. Bare rot og tull. Mail og telefon svarer de sjelden på.

Sendte klage i går til "inkassoklagenemda" pga av Tiscali og Lindorff sin rolle i min sak. Verre samrøre av tull skal man leite lengre etter. :no:

Endret av Taita
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...