ladso Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Hei! Eg skal sette opp ADSL på ein del skular. Her har dei både ett lærarnett og eit elevnett. Desse 2 nettverka skal vere heilt adskilte men skal dele samme internett aksess. Kva brannmur treng eg til det? eller finst der andre og bedre løysningar. Kostnaden bør ikkje overstige 5000,- På dei største skulane er der ca 70 klienter. Og på dei minste ca 20 klienter. Takker for all hjelp!
TheBoz Skrevet 11. mars 2004 Skrevet 11. mars 2004 Hei! Eg skal sette opp ADSL på ein del skular. Her har dei både ett lærarnett og eit elevnett. Desse 2 nettverka skal vere heilt adskilte men skal dele samme internett aksess. Kva brannmur treng eg til det? eller finst der andre og bedre løysningar. Kostnaden bør ikkje overstige 5000,- På dei største skulane er der ca 70 klienter. Og på dei minste ca 20 klienter. Takker for all hjelp! En linux maskin med 3 nettverkskort skulle klare jobben bra, og det blir jo meget billig. Du trenger ikke store maskinen, en svak pentium med litt minne skulle holde lenge for bare en adsl linje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå