Gå til innhold

Ibook fra Applestore :(


Anbefalte innlegg

Da angret jeg på at bestilte min Ibook 12" gjennom Applestore, pakken har nå blitt liggende mange dager i Taiwan og kommer ikke videre på grunn av streik, og de vet ikke når streiken er over heller!

Burde kanskje heller ha kjøpt den på eplehuset, hvis de har den på lager der

Kan ikke akkurat si at min første erfaring med Apple Store har vært positiv :(

er det for sent å avbestille nå?
de har jo allerede trukket pengene fra visa kortet, og maskinen er sendt, men den er ikke kommet seg ut fra Taiwan (der fabrikken er) på grunn av streiken.

Noen som har peiling på når denne streiken er over?
Får vel kontakte Apple Store å høre hva de har å si om saken, litt synd hvis at eplehuset har Ibook G4 12" på lager, fordi da kunne jeg heller ha kjøpt der i fra, men sender de, eller må det kjøpes i butikken? Endret av Amiga4k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La meg se om jeg forstår dette, du mener det er Apple sin feil at det er streik i Taiwan? Med mindre streiken er i en av apple sine bedrifter så vil jeg nå si at dette ikke er noe som er innenfor deres kontroll.

 

Eplehuset går jeg nå ut fra sender varer, og de har nå i utgangspunktet like bra priser som Apple har på webshopen, så hadde det ikke vært for at jeg brukte ADC-rabatt da jeg kjøpte mitt stæsj så hadde jeg nok kjøpt der. Greit å ha en fysisk forhandler i noenlunde nærhet man kan henvende seg til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...