Gå til innhold

Galleriproblemer 6600


Anbefalte innlegg

Hjelp! Når jeg starter galleriet står det "ingen filer" når jeg velger minnekortet... Kommer ikke inn på kortet når jeg bruker den PC suite saken heller... Noen som har opplevd det samme? Det skjedde etter at jeg hadde tatt et bilde og skulle vise det til noen ved hjelp av galleriet etterpå. Er bildenen mine borte for alltid tro? Vil det hjelpe å formatere minnekortet eller burde jeg levere telefonen i butikken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, hadde mange bilder jeg hadde tatt på minnekortet.... Alt ble plutselig borte. Kommer ikke inn på noen av filenen på minnekortet via galleri, men får spilt videoer fra filbehandleren. Bildemappa fremstår som tom i filbehandleren. Når jeg tar nye bilder dukker ikke disse opp på minnekortet heller. De forsvinner bare. Funker å lagre de på telefonen men... Kan det være minnekortet som er ødelagt? Rart at videoene virker da men... Themsa jeg har på minnekortet fungerer også...

Lenke til kommentar

Og du er sikker på at de ikke ligger på telefonminnet?Hvis du formaterer så forsvinner alt på minnekortet,men det er du kanskje klar over.

Jeg har ikke noe problem med det,jeg har lagret slik at kameraet bruker minnekortet,samme gjelder videopptaker,har kanskje ikke noe å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...