Edstro Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 (endret) Hei! Eg har ein ny skjerm SAMSUNG 957df Den virker helt greit og fargene er strålenes. Eg har pcene i et nettverk (2 pcer) Den andre maskinen er dårligere ein den eg bruker. Feks. skjermkort er dårligere. Så var det ein dag eg skulle bruke NetMeeting til og styre den andre maskinen sit skrivebord det gikk helt topp men da eg var ferdig så var fargene på skjermen helt dårlig mye dårligere grafikk. Dete har hent før og når eg har styrt den andre pcen sit skrivebord. Men eg fek grafikken tilbake etter ein 5-7 dager. Men dene gange så gikk det dårlig nå får eg ikkje tilbake grafikken min igjen!! Va kan eg gjøre? Har det noe med den andre pcen sit skjermkort Det er min pc og min skjerm samsung 957df så har dårlig grafikk etter eg har brukt NetMeeting Noe må jo vere galt!! Endret 8. mars 2004 av eddielie30
andesam Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Hvilket skjermkort snakker vi om her? Har du nyeste driver?
Edstro Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Skrevet 8. mars 2004 (endret) På min maskin (den der er dårlig grafikk på) snakker vi om Aopen Geforce 4 MX440 SE På den andre maskinen: ATI Rage Fury 128 Ja eg har den nyeste driveren Endret 8. mars 2004 av eddielie30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå