Gå til innhold

Servertype: Asus AK35-SR5 5U Server Chassis Hot-Sw


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Linken til denne servertypen- https://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr

 

Jeg jobber i en IT-avdeling og har nettopp bygget opp en server av den typen som står i overskriften. Dessverre har vi måttet levere feilkjøpte harddisker som var 68pin, og nå har jeg tenkt å kjøpe 6stk 80pin SCSI harddisker som produseres av Seagate. Kommer Hot-Swap systemet til å levere nok strøm til 6 harddisker?

 

Er det andre ting i forbindelse med kommunikasjon mellom Hot-Swap systemet og et raidanlegg som jeg trenger å få vite mer om? Det har fulgt med en intern kabel som skal kobles mellom Hot-Swap systemet og SCSI-kontroller. Trenges det flere SCSI-kanaler på en SCSI-kontroller hvis jeg bruker 6 harddisker på Hot-Swap systemet?

 

Har fått med meg at SCSI støtter eksternt overføring på 320Mbs, mens internt overføringen blir det 100Mbs. Hvis det skal være slikt, ser jeg for meg at flaskehals ikke dukker opp hvis jeg bruker en kanal for å koble til 6 stk harddisker gjennom Hot-Swap systemet.

 

Vi i IT-avdelingen setter pris på å få en god tilbakemelding og nye opplysninger fra dere.

 

Med hilsen

Andreas Skogstad

Endret av andresko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...