Gå til innhold

får ikke bootet opp


Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg har akkurat blitt ferdig med et lan og sendte fader hjem over med datan, når jeg kom hjem hadde han hvist mista datan i gulvet fordi han holdt i dør håndtaket og det datt av. Noen kabler var blitt dratt ut når han mista datan. Dette fortalte han meg da ikke før senere. Etter at jeg hadde koblet alt til (alt jeg trodde var dratt ut), startet jeg den opp og kom fint inn i windows, men den skrudde seg av etter noen få min. Jeg ble ganske overrasket over dette, og startet den opp igjen og det samme skjedde igjen. Jeg så da etter om noen kabler var dårlig festa til hk og om alt var riktig putta. Etter flere forsøk så endte det opp med at den ikke kom seg inn engang. det tok omtrent 2-4 sec før at den skrudde seg av (den rekker ikke boote opp). En av kabinett viftene virker heller ikke. Etter omtrent 30min senrere ville jeg bare se om det gikk, jeg kom med denne gangen helt inn til windows, men skrudde seg av rett etter at jeg ble ferdig med og logge meg på.

 

Jeg er ikke sikker på hva som er galt, men jeg vet at hd ikke er skadet for det ville jo kommet opp en beskjedd om den var skadet..?

Er det noen som vet eller tror hva som er galt?

kan det være noe galt med hk?

 

 

 

 

Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke vært borti lignenes saker. men jeg ville nesten tro at det mest sannsynlig er hardisken som har fått seg en trøkk den ikke tåler.. Har ikke ordentlig grunnlag for å si dette her.. men Det er det jeg synes høres sannsynlig ut. :ermm:

Lenke til kommentar

Hadde nok krevd en ny data av fatter'n eller gitt han en omgang juling hadde dette skjedd meg.

Kan jo også være en kortsluttning ett eller annet sted på hk eller PSU.

 

Med tanke på at det er 8. Mars i dag, så passer det fint med en motparole til disse kvinnemenneskene.

Mitt forslag er: Si NEI til misting av datamaskiner i gulvet når dørhåndtak faller av.

Endret av Sceptic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...