Gå til innhold

Prince of persia til 120 kr, levert på døra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle bestille noe fra Play.com, men er det noen som vet hva "From date:" under "Card Details" er når du skal sjekke ut?

Jeg vet hva "Expiry Date" er men ikke "From date"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Nå varer ikke tilbud evig, da.

Nei, men jeg sjekka PS2 tilbudene for ca 2 uker siden også, så ikke noe Prince til 125 da heller :D Kjipt at de har hatt så kort tilbudsramme.

Endret av mrxzero
Skrevet
Ser ikke ut som alle hadde skjønt dette, men det var Prince of Persia 3d som var på tilbud til £8... Vanlig pris på det spillet er £10 heh

Nei, det var det ikke. Det var Prince of Persia: Sands of time, altså det helt nye spillet. PoP 3d var nummer tre i rekken.

Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å innrømme at Play.com har knallpriser uansett fall. Jeg kjøper filmer der hele tiden (3 på vei i posten nå, bl.a. Finding Nemo og Underworld), og jeg har kjøpt filmer for kamerater via Play.com - og fler av dem har registrert seg selv og begynt å kjøpe der. Vi kjøper filmer, musikk og spill. Fikk Röyksopp CD'en Melody AM med bonus CD med videoer og remixer til en hyggelig pris.

Skrevet

Altså...igjen... 10 £ er lite for et så nytt spill....og om det så var 8 £ så er jo det bare bedre. Omtalene for dette spillet tilsier at 10 £ (hvis dette var høyeste pris) er meget lavt for et så bra spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...