Even89 Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Mit ATI radeon 9600np klokker bra, men når jeg spiller litt mer krevene spill kommer VPU recovery frem.. Jeg prøvder å klokke det bit for bit ned, men selv når jeg bare er 5-10 mhz over normal hastighet kommer den J Æ V L A VPU recovery frem.. Hva kan det være..? begynner å bli litt lei..
Hybrid_g33k Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Prøv å slå av VPU Recover og sjekk hvis det fungerer...
Even89 Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Skrevet 9. mars 2004 Prøv å slå av VPU Recover og sjekk hvis det fungerer... Virker ikke... Nå fryser bilde bare men lyden forsetter-.. Før fønka det helt fint men plutselig begynnte det.. det kan gå fra en halv time til 2 timer før den fryser..
Hybrid_g33k Skrevet 9. mars 2004 Skrevet 9. mars 2004 Hmm, kan BIOS på kortet være låst? Kunne jo prøve å flashe det, men finn ut litt mer om det først, jeg vet ikke nok om dette emnet for å kunne si hva du skal gjøre. Alternativt kunne du prøve Omega driverne, det skader jo ikke å forsøke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå