Selvaag Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 hei!.. Jeg lurte bare på hva skjerm dere anbefaler. Skal vere CRT og den skal brukest mest til spilling..trenger ikke mere enn 17" Helst under 1500kr Mvh. Selvaag Lenke til kommentar
Richie Skrevet 7. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2004 Se her: Hardware.no's skjermanbefaling Lenke til kommentar
zippy Skrevet 8. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 hva med en 19" til 1595,- ? Link Lenke til kommentar
Selvaag Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2004 takk for alle svar:).. Men den 19" på HWB.no, noen som vet om der er bra?.. Mvh. Selvaag Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Vet ikke men PRØV FØRST. Spør litt i butikker der du er, de fleste sier "nei vi selger dem ikke når de er opnet" og det er greit. Men kanskje noen kan vise deg en, de butikkene som er litt dyrere. pw-data.no har en kontor eller noe i oslo, eller kanskje importøren kan vise deg. De fleste CRT skjermer er ikke helt bra og byttes ofte de første gangene for å få en som er OK (!). Jeg vil prøve en del skjermer for å se om de er raske til å forandre oppløsning (mindre enn 1sec), menusystemet er rakst og responsivt (tenk spill i 5fps), husker mange oppløsninger, ikke piper i 1024x768@120hz. 1024@120hz fordi 120hz er sync med USB mus og windows blir mer responsiv og "glatt" når du flytter et vindu rundt. Spennende med Longhorn og 3d accellerering og ingen tearing i tillegg til 120hz! Lenke til kommentar
Selvaag Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 ok, takk for alle svar:).. Men nå har jeg det problemet at jeg bor langt utpå bondelandet:(..så jeg har ikke noen plass å få testet en skjerm.. Andre forslag?.. Mvh. Selvaag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå