Gå til innhold

photoshop lukkes i oppstart..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har du kjøpt det?

 

jeg er bare nysgjerrig altså :)

Har Photoshop 6.0 lisens, men bruker Photoshop CS.. så er sånn halvveis lovlig :p

 

Ellers synes jeg forøvrig det er greit at man ikke betaler for det, så lenge man ikke tjener penger på å bruke det. Omtrent som en gratis opplæringsperiode :) Adobe® tjener faktisk penger på at du lærer deg deres programmvare. Dersom du f.eks skal bruke slik programmvare senere i arbeidslivet, velger du nok Adobe (og da kjøper du det...)

 

Fint du fant ut av det :)

Lenke til kommentar
Omtrent som en gratis opplæringsperiode :) Adobe® tjener faktisk penger på at du lærer deg deres programmvare. Dersom du f.eks skal bruke slik programmvare senere i arbeidslivet, velger du nok Adobe (og da kjøper du det...)

True. (fælt så enig jeg var nå da..:) )

 

Om jeg skulle starta en bedrift som skulle lage grafiske produkter hadde jeg valgt PhotoShop fordi jeg vet hvordan det funker og hvilke resultat man kan få ved bruk av dette.. :yes:

Lenke til kommentar

OT:

 

Kan jo evt. se om du finner en gammel cd med photoshop, ifjor fant jeg en gammel, lovlig, cd med photoshop 5 på, kjøpte 7.0 for 2.000 kr, det er ikke så altfor mye, CS kostet ikke mer. Det er jo litt å spare det. Kan være noe å tenke på.

 

Betalte ikke mer enn 1800,- for CS inkludert frakt. Det eneste som er litt kjedelig er at jeg hadde problemer med maskinen og måtte reinstallere på nytt et par ganger, og etter tre aktiveriniger, ville ikke Adobe godkjenne passordet lenger, så jeg måtte ringe kundesupport, de eneste som taper på den dumme aktiveringen er de som har det lovlig, men nå funker det...

Endret av eckmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...