Gå til innhold

Transport Tycoon Deluxe !


Anbefalte innlegg

Vel Det er utrolig mange spill som jeg har spillt og spillet oppigjennom tidene (jeg er 16 år).

Og Stunts var vel det første spillet jeg kan huske.

Command & conquer var også bra, men Transport tycoon er nødt til å være det beste.

Det prøvde jeg først i 10års alderen og hatet det helt til jeg ble hekta.

Nå skal jeg spille denne geniale klassikeren fordi jeg fant en windows xp-patch som gjør at jeg kan spille det :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

transport tycoon er det mest geniale og simple spillet jeg vet om. det gøyeste jeg gjorde var og sette inn haugevis med tog på en så enkel bane som mulig, da kommer gryna ørten ganger fortere enn med et tog på hver linje :smile: rekorden er 30-40 tog på 1/2 spor som frakta kull ifra ørten giver til ett kraftverk, ganske heftig med forbipasseringer og slikt, ikke kø på stasjonene engang.

har maskiner med win98se og en med xp (evnt. 3 med win98se). men, hvordan får jeg til og spille multiplayer uten at det klikker etter en del minutter? har hørt om en patch, men har noen link til transport tycoon og en patch de vet virker?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-22 10:09, El_PoLLa skrev:

transport tycoon er det mest geniale og simple spillet jeg vet om. det gøyeste jeg gjorde var og sette inn haugevis med tog på en så enkel bane som mulig, da kommer gryna ørten ganger fortere enn med et tog på hver linje :smile: rekorden er 30-40 tog på 1/2 spor som frakta kull ifra ørten giver til ett kraftverk, ganske heftig med forbipasseringer og slikt, ikke kø på stasjonene engang.

har maskiner med win98se og en med xp (evnt. 3 med win98se). men, hvordan får jeg til og spille multiplayer uten at det klikker etter en del minutter? har hørt om en patch, men har noen link til transport tycoon og en patch de vet virker?


 

Veit ikke om det er det samme problemet i mp, men opplevde at hele driten kræsja, men hvis du skrur av auto-save så kanskje det hjelper...?

Hajlp for meg i sp men veit ikke om det hjelper i sp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...