Gå til innhold

Emulatorer


Anbefalte innlegg

Hei!

La meg først sitere:

 

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

 

Så til spørsmålet:

Om jeg laster ned en XBOX-emulator, kan jeg da putte inn FIFA 2004, et spill jeg selv eier, inn i DVD-ROM'en og spille spillet gjennom emulatoren?

 

Takk for svar, men ikke psot noe du vil angre på!!! ;)

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

La meg først sitere:

 

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

 

Så til spørsmålet:

Om jeg laster ned en XBOX-emulator, kan jeg da putte inn FIFA 2004, et spill jeg selv eier, inn i DVD-ROM'en og spille spillet gjennom emulatoren?

 

Takk for svar, men ikke psot noe du vil angre på!!! ;)

nei. en vanlig dvd-leser/brenner kan ikke lese xbox-plater. Dessuten finnes det ikke emulatorer som klarer komersielle spill enda.

Lenke til kommentar
Hei!

La meg først sitere:

 

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

 

Så til spørsmålet:

Om jeg laster ned en XBOX-emulator, kan jeg da putte inn FIFA 2004, et spill jeg selv eier, inn i DVD-ROM'en og spille spillet gjennom emulatoren?

 

Takk for svar, men ikke psot noe du vil angre på!!!  ;)

nei. en vanlig dvd-leser/brenner kan ikke lese xbox-plater. Dessuten finnes det ikke emulatorer som klarer komersielle spill enda.

Ok, takker... Tenkte jeg skulle spørre FØR jeg ødelagte spillene... ;)

Lenke til kommentar

emulatorer til GameCube, xbox og PS2 er under utvikling. Dei begynner aa klare aa spile noen spill men ikkje alle enda, og dei som du kan spille har 5-6 fps. Til sommaren vil vi nok sjaa at man kan begynne aa spille meir seriost paa pc'en med console spill.

 

Som dei fleste veit er det ganske vanskelig aa bruke cd'en fra GC eller Xbox'en. Vis du eiger xbox/gamcube + spill som du har lyst aa spille paa pc'en maa du koble consolen din til pc'en og ta "backup" av cd'en til pc'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...