Qwseyvnd Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Hei! Hvor mange vertices per Second har MAtrox Parhelia? GeForce FX 5200 Ultra har 81 million vertices per second, tilsvarer Parhelia?
Cobos Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Hmmm hvordan tester jeg dette ? Jeg kan sikkert kjøre et testprogram på min Parhelia hvis du vil, men det som er et poeng med Parhelia'en er at den skalerer noe bedre enn tilsvarende nVidia og ATI kort... Cobos
Qwseyvnd Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Skrevet 6. mars 2004 Står ikke noe polygoner, vertices sec osv...kjør Reef Demo hvis du har? Jeg har lyst på den. REEF! Fordi jeg vet den har flottere eye-candy enn 3Dmarks 2001se
Jan-Inge Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Reef demo er lekkert!! Fikk den med kortet. Kanskje jeg kan sende den til dere på ett vis?
Qwseyvnd Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Skrevet 6. mars 2004 (endret) Send den fra en liten ftp-server eller direkte på MSN? F.eks home.no Endret 6. mars 2004 av Qwseyvnd
Qwseyvnd Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Skrevet 8. mars 2004 Reef DEMO var veldig lekkert, mye bedre enn 3Dmarks 2001SE nature test... Jeg spiller M$ Flight Simulator 2004 på 3840x1024x32 oppløsing. Det hakker ikke så lenge jeg har ikke skyer, Autgen på Dense, Terrain Complexity på 30%. CPU er på 3.5 GHz. Testet Gardermoen (inkl add-on) får minst 17 FPS. hvis bruker 2400x600 betyr ca 19-21 FPS.
Traxco Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 uten at jeg vet noe sikkert,vil jeg tippe ca 200-300 million vertices per second. driver du og tweak"er flight sim ennå,sikker bra med 3 stk skjermer.. men går jo også og sette ned detaljene litt i spillet,slik du slipper low fps ! slik var det jo også med flight sim 2000 da det kom ut,måtte ha minst 700mhz eller mere cpu får og få riktig flyt i spillet. flight sim 2002 var kansje det spillet som ikke krevde så mye hardware nei..juster detaljene i spillet,eller lev med low fps.. selv kjører jeg mest "firefox og "Blackbird" fly som man lett får mach 3 på.
Qwseyvnd Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Skrevet 8. mars 2004 Hmm...kanskje du har rett? Jeg har Autogen på Very Dense.
Jan-Inge Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Slo av hele autogen. Det er jo ikke de firkanta papphusene du skal fokusere på. Hadde de enda vært litt finere så kanskje.
Gambler FEX online Skrevet 10. mars 2004 Skrevet 10. mars 2004 (endret) du skal sette lav oppløsning og lav texture oppløsning for å teste polygon ytelsen til kortet. MEN de 200-300 millioner vertices/s er de fra T&L motoren eller fra "vertex shader" motoren? eller er jeg på landet? jeg tror husene hadde kunne blitt mye mer detaljert om de hadde brukt 200-300 millioner vertices (80-100M polygoner, 1poly = 3 vertices). Men det er vel noe som går igjen, selv Doom 3 sparer de veldig på polygoner: http://jooh.no/root/pix/Doom3/D3_minigun.jpg og Endret 10. mars 2004 av Gambler FEX online
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå