Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bredbånd fra BKK noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ihvertfall storfornøyd. Jeg ligger på ca. 650 kilobyte/s i nedlastning, og omtrent det samme i opplastning. Ryktene sier at man får langt bedre hastighet hvis man ikke bruker routeren som BKK har levert. Jeg har ikke prøvd dette selv, men før vi fikk routeren kan jeg huske at hastighetene ofte var endel høyere. Uansett; til 375,- per måned er dette et kjempetilbud for de som kan få det.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-21 18:44, BladeAMD skrev:

Lurer på om det funker bra?


Hastighet å sånn stemmer den? ( di lover jo 2mb pr.sek)

vurderer å få instalert det!!!! Da jeg er så heldig at jeg vet 100%sikkert :smile: at jeg kån få det! jippi...:wink:


Hvis du kan få det MÅ du bestille det med en gang, jeg kan få det til sommeren *gleder meg*. Er ikke hatigheten de lover 10Mbps og ikke 2Mbps?

Lenke til kommentar

Hei!

BKK sin løsning gir 10Mbit/s, altså vanlig 10BaseT Ethernet tilknytning via coax-kabel (tv-kabelen).

De garanterer minimum 2Mbit/s på denne linjen.

 

På en 10Mbit/s linje vil man alltid oppleve en del overhead (linjetap), slik at den faktiske maksimale hastigheten vil ligge på mellom 8-9 Mbit/s.

 

For de som har linje fra BKK, vil jeg anbefale å laste ned programvare fra http://tucows.enitel.no og bruke Download Accelerator (DAP). Da vil dere få se hva linjen klarer :smile:

 

Arcade

Lenke til kommentar

det er bare for borettslag at prisen er 430kr måneden:

 

 

Fast pris pr. måned kr. 430,-*

 

*Prisene gjelder bredbånd til borettslagskunder i Bergen. Gjennom ElTele Vest tilbyr vi bredbånd til bedriftskunder og INO tilbyr bredbånd til private og bedrifter i distriktene.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...