Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Web/Ftp-server og Telenor forbruk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orchid: Selvsagt, datatrafikk er datatrafikk, uavhengig om det er du som går på en side og henter ned eller om noen kobler seg til deg.

 

Det er omtrent som å trå at det går fortere om du kobler deg til en kompis for å download fordi du har høyere downrate, enn om han kobler seg til deg for å uploade fordi han har så lav downrate. Jesus. :)

Lenke til kommentar

Hei

 

Upload tar ikke no av kvoten din så det går nok bare bra :thumbs:

 

Men Telenor sine linjer er ikke kjent for og tåle så voldsomt med trafikk , iallefall ikke min 768/128.. :devil:

 

Så med dc og ftp server gående kan det til tider bli frustrerende ja :wallbash:

 

Menmen :thumbs: til Telenor for ingen limit på upload, har vel noe med deres voldsomme ut hastigheter og gjøre :evil:

 

 

Edit: Transistorbass hvis du ikke veit hva du svarer på så kan du jo holde tanken i hodet istedenfor og dele den med oss

:no:

Endret av Shaetano
Lenke til kommentar

min erfaring med telenor er at upload bruker av kvoten man har til rådighet..

det var dråpen som fikk det til å renne over for meg, og fikk meg til å skifte leverandør. og jeg hadde 10 gb kvote.. stakkars dem som sitter med 1 gb kvote. rekker ikke klø seg et hvist sted før DEN er borte ;)

Lenke til kommentar
min erfaring med telenor er at upload bruker av kvoten man har til rådighet..

det var dråpen som fikk det til å renne over for meg, og fikk meg til å skifte leverandør. og jeg hadde 10 gb kvote.. stakkars dem som sitter med 1 gb kvote. rekker ikke klø seg et hvist sted før DEN er borte ;)

Med de hastighetene som Telenor leverer rekker man å klø seg både her og der skal jeg si deg!

Endret av beh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...