Jump to content
Sign in to follow this  
Orchid

Web/Ftp-server og Telenor forbruk

Recommended Posts

:wow::wow::wow: Hvis jeg setter opp ftpserver og webserver hjemme og jeg har Telenor ADSL.

Bruker jeg opp noe fra kvoten min ( linjeforbruk) når folk besøker min webside og laste ned fra min ftp-server ?

Orchid: Selvsagt, datatrafikk er datatrafikk, uavhengig om det er du som går på en side og henter ned eller om noen kobler seg til deg.

Det er omtrent som å trå at det går fortere om du kobler deg til en kompis for å download fordi du har høyere downrate, enn om han kobler seg til deg for å uploade fordi han har så lav downrate. Jesus. :)

Hei

Upload tar ikke no av kvoten din så det går nok bare bra :thumbs:

Men Telenor sine linjer er ikke kjent for og tåle så voldsomt med trafikk , iallefall ikke min 768/128.. :devil:

Så med dc og ftp server gående kan det til tider bli frustrerende ja :wallbash:

Menmen :thumbs: til Telenor for ingen limit på upload, har vel noe med deres voldsomme ut hastigheter og gjøre :evil:

Edit: Transistorbass hvis du ikke veit hva du svarer på så kan du jo holde tanken i hodet istedenfor og dele den med oss

:no:

Edited by Shaetano

min erfaring med telenor er at upload bruker av kvoten man har til rådighet..

det var dråpen som fikk det til å renne over for meg, og fikk meg til å skifte leverandør. og jeg hadde 10 gb kvote.. stakkars dem som sitter med 1 gb kvote. rekker ikke klø seg et hvist sted før DEN er borte ;)

min erfaring med telenor er at upload bruker av kvoten man har til rådighet..

det var dråpen som fikk det til å renne over for meg, og fikk meg til å skifte leverandør. og jeg hadde 10 gb kvote.. stakkars dem som sitter med 1 gb kvote. rekker ikke klø seg et hvist sted før DEN er borte ;)

Med de hastighetene som Telenor leverer rekker man å klø seg både her og der skal jeg si deg!

Edited by beh