monkey island Skrevet 5. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Aner ikke hva jeg skal velge. Det hadde vært stilig med en LCD skjerm. MEn i og med at jeg bare skal bruke 3000,- blir ikke det litt skralt for en 17" LCD skjerm. Jeg har ikke satt meg så veldig inn i skjermer. Men hadde vært fint om noen kunne komme med ett tips. De jeg har sett på er: Samsung 19" CRT Syncmaster 957 MB NEC MultiSync FE991SB Endret 5. mars 2004 av Ar3z Siter Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 5. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 Samsungen er konge Siter Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 5. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 Samsung 19" CRT Syncmaster 957 MB er en god skjerm, selv har jeg hansol 920d den nye modellen er 930d så det er gode skjermer begge to. kjøp den du har mest tro på. Siter Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 5. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 Har hatt min samsung Syncmaster 957 MB i 3 dager nå, og har bare positive ting å si om den. Men i og med at jeg ikke har prøvd nec'en så vet jeg ikke hvordan den er til sammenligning. Men samsungen er i hvertfall god. Siter Lenke til kommentar
mastiempo Skrevet 5. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2004 NEC'en er vel en gode del dyrere. Det er vel opp til deg hvor mye du vil legge i skjermen. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.